Dostava in vrnitev

Na izbiro vam ponujamo več načinov dostave: 

DPD
Znesek naročila
Cena dostave
0 - 70,00 €
5,50 €
71 - 150,00 €
3,90 €
151 - 250,00 €
2,50 €
> 250,00 €
0,00 €

FedEx Priority
Znesek naročila
Cena dostave
0 - 100,00 €
12,90 €
101 - 200,00 €
9,90 €
201 - 300,00 €
7,90 €
> 300,00 €
5,90 €

DHL Express
Znesek naročila
Cena dostave
0 - 100,00 €
17,90 €
101 - 200,00 €
14,90 €
201 - 300,00 €
10,90 €
> 300,00 €
8,90 €

Za storitev plačilo po povzetju se zaračuna znesek: 0,95 €  

Plačilo s kartico - Blago plačate s plačilno kartico. Sprejemamo naslednje kartice: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Po pošiljanju naročila boste preusmerjeni v cono bančnih storitev za stranke. Plačilo je nakazano takoj.
Plačilo po povzetju DPD - Blago plačate po povzetju
PayPal

 

Kako dolgo je treba čakati na dostavo blaga?

Večino izdelkov, ki jih ponujamo na naši spletni strani, imamo v našem internem skladišču. Pri teh izdelkih jamčimo odpremo na dan prejema naročila (do 12:00). Rok dostave je 2-3 delovne dni od odpreme.

Večino izdelkov, ki jih trenutno nimamo na zalogi, dostavimo običajno v roku 3-5 delovnih dni. V redkih primerih lahko dobava blaga od dobavitelja traja dlje kot ponavadi. O zamudi in predvidenem datumu dostave vas bomo vnaprej obvestili.

Katero podjetje za dostavo bo dostavilo moje naročilo?

Že dolgo in uspešno sodelujemo s kurirsko družbo GLS. Vaše blago bo dostavljeno na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročanja.

Ali lahko sledim, kje se nahaja moje naročilo?

Vsekakor, sledenje naročila je mogoče. Takoj ko je vaše naročilo oddano podjetju za dostavo, pošljemo na vaš e-poštni naslov potrdilo o pošiljanju blaga skupaj s povezavo, kjer lahko, po vnosu sledilne številke, sledite gibanju pošiljke. Stanje vašega naročila in stanje dostave lahko kadarkoli preverite v računu stranke.

Blago je poškodovano, kaj naj storim?

Najprej prejmite naše iskreno opravičilo. Kljub skrbnemu pakiranju se blago v redkih primerih med prevozom, na katerega nimamo neposrednega vpliva, poškoduje.

Če je blago poškodovano, se takoj, ko to ugotovite, obrnite na nas na e-poštni naslov info@irisimo.si. V sporočilu nam čim bolj natančno opišite podrobnosti in obseg škode in, če je mogoče, priložite fotografijo, na kateri je napaka jasno vidna. Potem, v skladu z našimi navodili, blago zapakirajte v izvirno embalažo, v katero vložite celotno vsebino, in ga pošljite na naš naslov.

Po ovrednotenju škode in priznanju vašega zahtevka vam bomo, v sedmih delovnih dneh po prejemu pošiljke, poslali enak izdelek na vaš naslov ali pa vam bomo vrnili denar. Stroške, povezane s prevozom poškodovanega blaga, in stroške pošiljanja novega izdelka, vam v celoti poravnamo.

Ali lahko vrnem naročeno blago?

Nedvomno lahko. Blago lahko vrnete v roku 14 dni od dneva dostave. V kolikor se zgodi, da izdelek, ki ste ga naročili, ni v skladu z vašimi predstavami, ali pa vam iz kakršnegakoli razloga ne odgovarja, ga lahko brez tveganja pošljete nazaj.

Takoj po prejetju blaga, za katerega ste se odločili, da ga boste vrnili, preverimo njegovo stanje in v primeru, da izdelek ne kaže sledi obrabe, ni poškodovan in je njegova embalaža popolna, vam vrnemo denar na vaš bančni račun. Če pa blago ni bilo vrnjeno v izvirni embalaži, z manjkajočimi dokumenti in oznakami, so na njem vidne sledi uporabe ali pa je kako drugače poškodovano, si pridržujemo pravico, da zavrnemo vrnitev blaga.

Prosim, upoštevajte, da stroške dostave blaga na naš naslov plača stranka. Naše podjetje ne nosi nobenih posledic za morebitne poškodbe ali izgubo blaga med prevozom. Zato vedno, zaradi morebitne reklamacije pri podjetju za dostavo, shranite potrdilo o oddaji pošiljke.

Ali lahko svoj izdelek zamenjam z drugim iz vaše ponudbe?

Premislili ste si in bi radi svoj izdelek zamenjali z drugim iz naše ponudbe? Lahko. Pošljite nam blago, ki ga želite zamenjati, nazaj in ustvarite novo naročilo izdelka, ki ste ga  izbrali in v opombi napišite številko prvotnega naročila in besedilo: Pošiljam za zamenjavo.

Takoj po prejetju blaga, ki ste se ga odločili zamenjati, preverimo njegovo stanje in v primeru, da izdelek ne kaže sledi obrabe, ni poškodovan in je njegova embalaža popolna, vam pošljemo novi izbrani izdelek. Če pa blago ni bilo vrnjeno v izvirni embalaži, z manjkajočimi dokumenti in oznakami, so na njem vidne sledi uporabe ali pa je kako drugače poškodovano, si pridržujemo pravico, da zamenjavo danega blaga zavrnemo.

Na kateri naslov naj pošljem blago?

Brezplačen prevzem naročite TUKAJ.

Ali pošljite pošiljko na naslov:
Dobro pakirano blago, katerega izvirna embalaža vsebuje vse bistvene elemente, s katerimi ste ga od nas prejeli, pošljite po pošti ali drugem podjetju za dostavo na naslov:
IRISIMO s. r. o.
Bystrická cesta 5633/16A
03401 Ružomberok
Slovaška


Obrazci za prenos
Obrazecza odstop od pogodbe | Obrazec za zamenjavo blaga

Preiti  na predložitev online reklamacije >>>

Kdaj bom dobil denar povrnjen?

Vrnitev denarja na vaš bančni račun običajno traja do 14 delovnih dni. Takoj po preverjanju vsebine embalaže, stanja blaga in sprejemu zahtevka za vrnitev, bomo plačilo vrnili. Denar bi na vašem računu moral, odvisno od vrste plačilne/kreditne kartice in pogojev vaše banke, biti v petih ali šestih delovnih dneh od datuma prejetja potrdila o začetku procesa vrnitve prek e-pošte.